Stomatologia zachowawcza

Home 9 Usługi 9 Stomatologia zachowawcza

Stomatologia zachowawcza

Stomatologia zachowawcza zajmuje się leczeniem próchnicy zębów, powstającej w wyniku oddziaływania na nie bakterii próchnicotwórczych. Bakterie powodują powolne niszczenie szkliwa oraz tkanek położonych niżej, wskutek czego powstaje tzw. dziura w zębie, czyli ubytek.

Świadcząc kompleksowo szeroki zakres usług kładziemy duży nacisk na diagnostykę i profilaktykę, zapewniając naszym Pacjentom wczesne wykrycie pojawiających się na przestrzeni lat nieprawidłowości, czy możliwych dolegliwości. Dbając o jakość i trwałość wykonywanych zabiegów, zajmujemy się z najwyższą starannością stomatologią zachowawczą – czyli leczeniem ubytków powstałych na skutek próchnicy, urazów czy starcia zębów.

Od wielu lat podczas wizyt profilaktycznych lub pierwszych wizyt Pacjentów zapewniamy wczesne wykrycie, zdiagnozowanie i usunięcie ubytków tkanek zęba, tak aby nie dopuścić do rozprzestrzenienia się bakterii i zniszczenia zdrowych tkanek zęba.

Profilaktyka i procedury

Dzięki stosowanym przez nas procedurom nasi Pacjenci unikną powikłań w postaci bólu zęba czy dyskomfortu powstałego na skutek następstw zmian w układzie szczękowo – żuchwowym.

Stosowana przez nas profilaktyka i zbiegi stomatologii zachowawczej pozwalają Pacjentom znacznie dłużej cieszyć się własnym naturalnymi i estetycznym uśmiechem.

Dzięki wprowadzeniu do naszej oferty najnowszych materiałów kompozytowych, które pozwalają na odbudowę zębów przednich i tylnych w sposób niewidoczny dla oka, gwarantujemy skuteczne wypełnienia połączone z najwyższą estetyka przywróconego uśmiechu.

Stosowane przez nas kompozyty w odbudowach zębów bocznych zapewniają większą trwałość i wytrzymałość zęba. Wykonujemy takie rekonstrukcje zgodnie z najnowszymi metodami. Oferujemy rozwiązania typu Inlay/Onlay z materiałów kompozytowych, a także porcelanowych, zapewniające również niezwykłą estetykę.

Kompleksowy zakres usług stomatologii zachowawczej oferowanych w naszym gabinecie stomatologicznym pozwala cieszyć się pięknym, naturalnym i własnym uśmiechem przez wiele lat.

Leczenie próchnicy najczęściej przeprowadzane jest w znieczuleniu miejscowym. Zabieg polega na oczyszczeniu ubytku z obecnych w nim bakterii i odbudowaniu zniszczonej części zęba za pomocą estetycznego wypełnienia (plomby). W zależności od rozległości ubytku, wyleczenie jednego zęba z próchnicy może trwać od 30 do 60 minut.

W CZYM SIĘ SPECJALIZUJEMY?

Oferujemy szeroko pojętą opiekę stomatologiczną

Stomatologia Szczygieł zapewnia indywidualne podejście do każdego pacjenta i komfort podczas wizyt. Nasz wykwalifikowany zespół stale podnosi swoje kwalifikacje, współpracując w różnych dziedzinach stomatologii. Oferujemy najwyższy poziom obsługi, nowoczesną diagnostykę oraz certyfikowane materiały. Nasze gabinety są nowocześnie wyposażone i przyjazne dla wszystkich pacjentów.